• Психологічна служба

Психологічна служба в системі освіти є складовою частиною державної системи охорони психічного здоров’я громадян України і діє з метою виявлення і створення соціально-психологічних умов життєдіяльності та розвитку особистості.

Діяльність психологічної служби спрямована на психологічну допомогу всім учасникам навчально-виховного процесу.

Мета діяльності психологічної служби Харківського інституту ДВНЗ «Університет банківської справи»: психологічне забезпечення та підвищення ефективності навчально-виховного процесу, захист психічного здоров’я та соціального благополуччя усіх його учасників: студентів, кураторів, науково-педагогічних працівників, співробітників інституту.

Основні види діяльності  психологічної служби  Харківського інституту ДВНЗ «Університет банківської справи»:

  • Психодіагностика (індивідуальна та групова: психологічні тести, проективні методики, вправи тощо);
  • Психологічне консультування (індивідуальне та групове консультування студентів та співробітників; конфіденційність та анонімність гарантується);
  • Психопрофілактика (попередження відхилень у психофізичному розвитку, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі тощо);
  • Психореабілітація (надання психологічної допомоги студентам та співробітникам інституту, які перебувають у кризовій ситуації: постраждали від різного виду катастроф, перенесли тяжкі хвороби, стреси, переселення тощо);
  • Психокорекція (подолання різних форм девіантної поведінки, схильності до залежностей тощо);
  • Психологічна просвіта (тематичні бесіди, лекції, зустрічі з представниками інших організацій, служб, фондів, центрів тощо);
  • Психологічні тренінги (тренінги особистісного зростання, ділового спілкування, комунікативної компетентності тощо);
  • Арт-терапія (метафоричні асоціативні карти у роботі практичного психолога);
  • Психологічний клуб «Пізнай себе» (метою якого є підвищення ефективності у спілкуванні, морально-психологічного настрою студентів, адаптації учасників у соціумі, допомога в самореалізації, сумісне вирішення психологічних проблем тощо).  
     

 Часи прийому практичного психолога Харківського інституту ДВНЗ «Університет банківської справи»:

для студентів інституту:
понеділок – п’ятниця 13.30 – 17.00

для співробітників інституту:
понеділок – п’ятниця 08.30 – 15.00

Контакти

Peremot

Практичний психолог – Перемот Тетяна Геннадіївна

Адреса: пр. Перемоги, 55
кабінет 104 (гуртожиток)

Телефон:
роб. (057) 338-43-39
моб.  (050) 758-69-82
меридіан 22-03

 

 

Psyhologichniy_club

Ласкаво просимо до психологічної служби Харківського інституту ДВНЗ «Університет банківської справи»!